Geng Saya!

Pages

16 October 2011

Raya Tak Jadi (2011) DVDRip AVI,MKV & RMVB Mediafire


Raya Tak Jadi (2011) DVDRip AVI,MKV & RMVB Mediafire


Raya Tak Jadi (2011) DVDRip AVI,MKV & RMVB Mediafire

Synopsis
Filem ini bermula dengan seorang ahli perniagaan iaitu Leo yang bakal mengalami kerugian yang banyak kerana kontena yang berisi kurma-kurma yang ingin dijualnya sebelum raya tidak sampai. Oleh itu, dia telah merancang untuk menunda hari raya dengan menculik Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Hj.Ehsan. Leo telah mengarahkan dua pekerjanya, Ali dan Abu untuk melakukan penculikan tersebut. Mereka berdua telah Berjaya menculik Hj.Ehsan namun masalah timbul apabila Ali dan Abu telah tertukar teksi yang ada Hj Ehsan dengan Shuib iaitu seorang pemandu teksi.

Shuib mempunyai seorang adik yang pekak iaitu Bob. Kekecohan berlaku apabila Shuib dan Bob menemui Hj Ehsan yang disangkai telah mati di dalam boot teksi.Mereka berdua telah melakukan pelbagai cara untuk meninggalkan mayat tersebut namun gagal dan membuat keputusan untuk mengebumikan mayat itu. Tiba-tiba mayat yang disangkai telah mati itu hidup semula dan ini telah memeranjatkan semua orang. Hj. Ehsan kemudiannya menerangkan mengenai penculikannya. Sementara itu, Leo telah mengarahkan Ali dan Abu untuk mendapatkan semula Hj Ehsan dan mereka telah menculik Ibu dan adik perempuan Shuib dan Bob sebagai tebusan.

Kemudian, Leo mengarahkan Shuib meminta wang tebusan daripada isteri Hj Ehsan dan menyerahkan wang tebusan dan Hj Ehsan kepadanya sebelum dia melepaskan ibu dan adik perempuan Shuib dan Bob. Leo dan dua pekerjanya telah diserbu dan ditangkap oleh polis ketika melakukan urusan penukaran tebusan dengan Shuib dan Bob. Shuib dan Bob berasa sedih kerana mereka terpaksa meraikan hari raya seperti hari raya tahun-tahun yang lepas, dalam serba kekurangan. Tetapi, Hj Ehsan telah dating menziarahi mereka dan memberikan pelbagai hadiah dan duit yang banyak sebagai ganjaran menolong dia. Selain itu, Hj Ehsan juga menyukai sikap mereka yang baik . Oleh itu dia turut menggajikan Shuib dan Bob untuk bekeja dengannya.

Genre
Comedy

Pelakon
Saiful Apek, Johan Raja Lawak, Jalaluddin Hassan, Iedil Putra,Wan Sharmila, Noreen Noor, Mak Jah, Mohd Farid Wari


Screenshot


Download

MEDIAFIRE

AVI (700MB)
part 1- http://adf.ly/3DihL
part 2- http://adf.ly/3Dihc
part 3- http://adf.ly/3Dii5
part 4- http://adf.ly/3DiiF
 
download HJSPLIT di sini > http://www.ddmf.biz/p/tutorial.html dan gabungkan part-part movie yang dah korang download...tutorial nak buatnya ada dalam link tersebut...enjoy watching!
 

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...