Geng Saya!

Pages

3 August 2011

Jam Alarm Paling Stylo

bulan2 poser ni jam skang sgt penting...ye x?? penting utk kejut kte bsahur...kalo xsahur..alamatnye kebulur la sok hari..huhu..jom kte tgk jenis2 alarm clock yg stylo utk kejut korang sahur..kalo minat sok g la cari..kalo de jual la kt Msia..haha

1. Clocky Alarm Clock - Jam ini akan bergerak 3 kaki ke arah kita untuk bangunkan kita...


2. Shape up Alarm Clock - setiap kali kita bangun, kita mesti mengangkat dumbell clock ini 30 kali baru jam ni berhenti berbunyi. Ini untuk memastikan kita betul-betul dah bangun.


3. Pillow Alarm Clock - Masa akan menonjol di atas bantal dan ianya akan bergegar dan lampu menyala waktu alarm berbunyi.






4. Smash Alarm Clock : untuk memberhentikan bunyi alarm, kita perlu pukul jam ni.


5. iSleep Alarm Clock - ianya bersambung dengan laptop, kita akan tidur atas bantas beralaskan laptop dan lagu akan dimainkan selama sepuluh minit. kemudian alarm akan berbunyi. bagus untuk yang nak NAP!!




6. Pull Handle Alarm Clock : Untuk menentukan berapa lama korang nak tidur, tarik untuk set masa, Alarm akan berbunyi selepas penarik itu sampai ke arah jam.


7. Directors Edition Alarm Clock - Setkan masa bila korang nak alarm tu berbunyi dan untuk hentikan bunyi tu buat macam seorang Director..ACTION!!!



8. Bacon Alarm Clock : Alarm ini akan bangunkan kita dengan bau BACON!!


9. Paper Alarm Clock : untuk memberhentikan alarm ini, kita ronyokkan kertas ini


10. Gun Operated Alarm Clock : Setiap kali alarm berbunyi, ambil pistol tu dan tembak alarm clock tu

1. Silent Alarm Clock : Ni memang kreatif la, Alarm Clock ni tak berbunyi langsung tetapi korang akan digerakkan melalui cincin yang korang pakai, ianya akan vibrate sampai korang bangun!!


12. Carpet Alarm Clock : Kalo alarm ni dah berbunyi, bangun dan berdiri di atasnya supaya berhenti berbunyi.


0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...