Geng Saya!

Pages

18 July 2011

Kisah Man Palap lg ke?



Pagi yang ceria di dalam kelas darjah 3 Segi Cikgu Shafinaz bertanya pada anak muridnya kemana mereka ingin pergi bercuti bersama keluarga pada musim cuti sekolah yang akan datang.

Cikgu : Hidayah pada musim cuti sekolah nanti kamu nak pergi kemana?

Hidayah : Saya nak balik kampung atuk saya di Penang.

Cikgu : Kamu Fieza?

Fieza : Saya nak pergi Genting Highland.

Cikgu : Kamu Anis?

Anis : Saya teringin nak pergi bulan la cikgu.

Semua murid-murid ketawakan Anis.

Cikgu : Anis.. kalau nak pergi bulan kena jadi angkasawan dulu...ok. Kamu pula Man Palap.

Dengan semangat Man Palap menjawab...

Man Palap : Saya nak pergi Matahari...

Cikgu : Man Palap... matahari kan panas mana ada manusia pergi sana....

Man Palap : Kita pergi malam.....

2 Komen:

asyraf said...

man palam??? bangang la tu

asyraf said...

tlg wat cte leman leh x? boring asyik man palam je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...